سلام
دوست عزیز باید این تفکر رو که فلان اسکریپت در ایران پشتیبانی خوبی داره یا فلان اسکریپت در ایران پشتیبانی خوبی نداره رو بزارید کنار
اکثر سیستم های مدیریت اوپن سورس با زبان برنامه نویسی PHP ساخته شده و شما به یک برنامه نویس حرفه ای PHP نیاز دارید، شما یه برنامه نویس سطح بالا استخدام کنید و پول خوب هم بهش بدین در نتیجه هر آن چیزی که در ذهن شما باشه رو براتون پیاده سازی میکنه (با در نظر گرفتن اینکه واقعاً طرف سطحش حرفه ای باشه نه صرفاً کسی که میگه من حرفه ای برنامه نویسی میکنم اما بلد نباشه)
همیشه هم یادتون باشه که چیز خوب و ارزون وجود نداره یعنی کلمه خوب کنار ارزون با هم سنخیت نداره (مثال معروف که هرچقدر پول بدی آش میخوری)
نمیتونیم بگم گوشی Apple خریدم گارانتی x به من خوب خدمات نداد پس کلاً اپل خوب نیست! این رو در نظر داشته باشید که شرکت خدمات دهنده گارانتی به شما خدمات خوبی نداده و نمیشه به کمپانی اپل خرده گرفت
تمام نرم افزار های اوپن سورس هم همینطوره شاید یه شرکت به شما خدمات خوبی نده ولی یه فرد که شرکت هم نیست به شما بهتر خدمات بده
نتیجه اخلاقی: قدرت فنی فروشگاه شما = قدرت برنامه نویس شما (کار بلد بودن)
موفق باشید
فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: فرومی بازدید: 216 تاريخ: دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 19:27