خب تو سایت نماد نوشته که باید مجوز کسب و کپی سند یا اجاره نامه داشته باشیم....
علاوه بر این باید کسی که ثبت نام میکنه دامنه هم به اسم خودش باشه....
حالا اینجا من به یه سری مشکلات خوردم...
اول اینکه خب اجاره نامه یا سند ملک باید به اسم همون فردی باشه که تو سایت نماد ثبت نام کرده؟؟؟؟؟؟...(مثلا من یه جا شاگردم نمیتونم با آدرس اون مغازه که براش کار میکنم بگیرم)
دوم همین مشکل بالا در مورد جواز کسب.....آیا اونم باید به اسم همون شخص ثبت نام کرده در سامانه نماد باشه....؟؟؟؟؟
حالا فرض بر بدترین شرایط شد که همه اینا باید با یه اسم باشه و ما اومدیم به اسم صاحب مغازه گرفتیم همه چیو ....دامنه که به اسم خودمه چیکار باید کرد
فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: فرومی بازدید: 114 تاريخ: دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:35