سلام
فقط خواستم به عرض دوستان برسونم توی این سه هفته ای که پست کار ما رو تعطیل کرد و به نوعی خواست کمر ما رو به خاک بزنه
متاسفانه یا خوشبختانه خودش شکست خورد (خواهد خورد) چرا چون که توی این سه هفته میلیون ها تومن پول که باید میرفت تو جیب پست و سایر ارگان ها و دولت نرفت
با این حال امکان بیکاری کارمندان پست و بیکاری نیروهایی که به صورت مستقیم با کار ما در ارتباط بودند و هستند از اون پستچی و نامه رسان بگیر تا اون بخش تجارت الکترونیک امکان بیکاری این ها هم هست!
در کل میخواهم اینو بگم که شما هم خیلی نگران نباشید ما اگه همینطور دست روی دست بگذاریم و اصلا به درخواست ها اونها هم عمل نکنیم دو حالت داره یا خودشون متضرر میشن و بعد ناچارن بیان قضیه رو ماست مالی کنند و دوباره ما رو باز کنند
یا اینکه نه غرور بهشون اجازه نده و پست که یه شرکت ورشکسته رو به قعر شرکت های ورشکسته بفرستند
به هر حال خیلی هم من نمیبینم که به هر دری بزنیم که حالا چرا ما رو تعلیق کرده همین که ما جنس نفروشیم بنده سعی کردم حتی نقدی هم تا جایی که بشه نفرستم یعنی کاری کنم که مرسوله از پست نفرستم که پست بفهمه یه من ماست چند مَن کره داره
به نظر من همین الانش هم پست حاضره به دست و پای ما بیفته و بگه تمنا می کنم برگردید دوباره کار کنید چون انقدر وضع پست و کلا کسادی در کارها هست که این کار ما و از کار افتادن کار ما برای پست کمرشکن هست
با تشکر از شما
- - , .
فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: فرومی بازدید: 170 تاريخ: جمعه 2 بهمن 1394 ساعت: 18:24