بیمه ی مرسولات پستی واقعا استفاده ای هم دارد؟!

خرید بک لینک
با سلام خدمت دوستان عزیز، ممنون میشم تجربیاتتون را درباره ی استفاده از بیمه ی پست بعد ار اسیب دیدن کالای ارسالی بیان کنید.

چند سفارش از نوع پرداخت در محل داشتیم که برگشت خوردن . کالای برقی که داخل جعبه بودن کاملا از کار افتاده بخاطر حمل نامناسب و جعبه ها کلا از حالت مکعبی به کروی تغییر شکل دادن!

واقعا پیگیری کردن اینگونه مسائل فایده ای دارد یا خیر؟
فروم های ایرانی...

ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: فرومی بازدید: 145 تاريخ: يکشنبه 10 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:21

صفحه بندی